5 клас


2020/2021 н.р.

28.11 2020р.

Шановні учні, опрацюйте матеріал уроку за ПОСИЛАННЯ:



Перегляньте відео







2019/2020 н.р.



19.05.202026.05.2020

Доброго дня, п'ятікласнікі! Дякую всім хто працював, ті хто Ще не виконан завдання чекаю до кінця тижня та віставляю ОЦІНКИ. Бажаю вам прємніх та гарних канікул, набратіся сил та з гарним настроєм прийти у вересні до школи. 



12.05.2020

Доброго дня, п'ятікласнікі! Я не бачу Вашої роботи ні одного листа я не получила, ОЦІНКИ за що я буду ставити. 

Велике дякую Бушкевіч Дар'ї за виконання Домашніх завдання!

 Перегляньте відео Виконання практичної роботи:


Повторити параграф 4.4 .віконаті Практична робота на стор 193.  

 Фото Виконаю завдання надішліть на електронну адресу за ПОСИЛАННЯ: lidiazalata@gmail.com 



05.05.202 


Доброго дня, п'ятікласнікі! Я не бачу Вашої роботи ні одного листа я не отримала, ОЦІНКИ за що я буду ставити. 


Перегляньте відео Виконання завдання:




Опрацювати параграф 4.4. Виконаю завдання завдання 1 стор 190-192.  

 Фото Виконаю завдання надішліть на електронну адресу за ПОСИЛАННЯ: lidiazalata@gmail.com 


28.04.2020


Доброго дня, п'ятікласнікі! Я не бачу Вашої роботи ні одного листа я не получила, ОЦІНКИ за що я буду ставити. 



Ми Продовжуємо працювати з вами в Програмі Scratch.Якщо ви Ще не ВСТАНОВИВ програму то можна скачать за ПОСИЛАННЯ нижчих:


Завантажити програму можна за ПОСИЛАННЯ:       Scratch

Перегляньте відео Виконання завдання:


Опрацювати параграф 4.3. Виконати завдання завдання 1 стор 182-183. 

 Фото Виконаю завдання надішліть на електронну адресу за ПОСИЛАННЯ: lidiazalata@gmail.com 


21.04.2020


Доброго дня, п "ятікласнікі! Ми Продовжуємо працювати з вами в Програмі Scratch.Якщо ви Ще не ВСТАНОВИВ програму то можна скачать за ПОСИЛАННЯ нижчих:


Завантажити програму можна за ПОСИЛАННЯ:       Scratch


Сьогодні ми трішечки пограємо за посиланням:
https://learningapps.org/1452239



Повторити параграф 4.2 . спробуйте  відповісти на питання сторінка  175-176 .  Фото виконанного завдання надішліть на електронну адресу за посиланням: lidiazalata@gmail.com

 Бажаю успіхів! 

14.04.2020 21.04.2020

Доброго дня, п"ятикласники! Ми продовжуємо  працювати з вами в програмі  Scratch.Якщо ви ще не встановили програму то можна  завантажити за посиланням нижче:


Скачать програму   можна за посиланням:      Scratch

Опрацюйте параграф 4.2 . спробуйте  створити проектна стор 174-175  за зразком . 

 Увага! під час роботи за компютером дотримуйтеся вимог безпеки життєдіяльності

Фото виконанного завдання надішліть на електронну адресу за посиланням: lidiazalata@gmail.com

 Бажаю успіхів! 
Вітаю Вас з світлим святом Пасхи! Нехай зійде на твій дім благодать, мир і спокій, нехай панують у вашій родині любов і доброта, турбота один про одного, здоров’я і щастя Вам та Вашим близьким, взаєморозуміння, нехай ваше життя буде наповнене веселощами і радістю.



07.04.2020

Перегляньте відео 



Скачать програму   можна за посиланням:      Scratch


Опрацюйте параграф 4.1 .На сторінці 174-175 спробувати створити проект за завданням. 

Бажаю успіхів

31.03.2020

Завдання 1. Ознайомся з новим матеріалом. Запиши та вивчи основні терміни

Команда – це повідомлення, що спонукає до виконання певної дії.
Виконавець — це об’єкт, здатний виконати команди.
Способи подання команд:
  1. спонукальні речення;
  2. звукові сигнали;
  3. світлові сигнали;
  4. жести;
  5. вибір меню; вибір кнопки у вікні; подвійне клацанням на значку.
  6. Система команд виконавця - набір команд, які може виконати виконавець.
Алгоритм — це скінченна послідовність команд, виконання яких приводить до розв’язання поставленої задачі.
Виконавцем алгоритму може бути людина, машина, комп’ютер, система людина-машина, верстат-автомат, робот тощо, яких «навчено» виконувати вказівки алгоритму.
Опрацюйте матеріал уроку переглянувши презентацію:

Складіть алгоритм дій для приготування бутерброду та запішіть його у зошит.

17.03.2020

Шановні учні, опрацюйте матеріал уроку за посиланням:


Пройдіть тест (тест проходимо один раз):

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Архив блога

Шановні батьки та учні!